Sezonní suroviny a recepty pro každý měsíc v roce 👉🏻 Více informací
Chutné recepty pro zdraví
Low carb, Whole30, Paleo, Primal
přirozeně bez lepku a cukru

zdravé a chutné recepty

Nejžádanější pomocníci v kuchyni i mimo ni
Spousta receptů, inspirace a rad

Jídelníčky na hubnutí

JÍDELNÍČKY NA HUBNUTÍ

Detailní stravovací plán plný mých receptů, který vás za tři týdny provede po cestě k dosažení ideální váhy.

Tištěná Voňavá kuchařka - Lucie Grusová

TIŠTĚNÁ VOŇAVÁ KUCHAŘKA

Bez lepku, s nízkým obsahem sacharidů, a hlavně chutně. Plná receptů, které nikde jinde nenajdete.

Mobilní aplikace Paleosnadno

HUBNOUCÍ DIÁŘ MÉ NOVÉ JÁ

Během 3 měsíců, krok za krokem, týden po týdnu vás tento notes povede na cestě za novým já.

Ochutnejte mé nejnovější recepty

Ředkvičková pomazánka

Segedínský guláš

Čokoládový termix

Více než 660 mých receptů najdete v mobilní aplikaci PaleoSnadno

Nainstalovat aplikaci zdarma

kucharka-homepage

Řešíte co vařit? Vyřešte to mými e-kuchařkami

Aby vaše jídlo bylo bez lepku, přidaného cukru a podle určitého stravovacího stylu – Whole30, Paleo nebo Low Carb? Řešíte nadváhu, alergie a případné další zdravotní problémy? To vše e-kuchařky zohledňují. Postupy a recepty jsem ladila do detailů, aby se ani začátečník při vaření neztratil.

experimenty

Whole30 – pár týdnů, které vám změní život

Whole30 je krátkodobý (30 dní a více) stravovací program podle (bývalých) manželů Hartwigových určený k nutričnímu restartu organismu. Jeho cílem je skoncování s nezdravými stravovacími návyky, obnovení zdravého metabolismu, ozdravení zažívacího traktu a srovnání imunitního systému.

low-carb-homepage

Low carb – nízkosacharidové stravování

Low Carb nebo také LCHF (Low Carb High Fat) je anglický název způsobu stravování, kdy je oproti běžným výživovým doporučením výrazně snížen příjem sacharidů a naopak jsou navýšeny tuky (bílkoviny zůstávají v běžných číslech). Zní to složitě? Ale vůbec ne, je to snazší, než se možná zdá.

suroviny-homepage

Jaké suroviny používám v receptech?

Kompletní seznam všech surovin, které najdete v mých receptech, s údaji o jejich kalorické hodnotě a množství makroživin (sacharidy, tuky a bílkoviny). Jsou seřazeny podle toho, jak často se v receptech vyskytují, abyste si mohli snadno připravit nákupní seznam.

pomocnici-homepage

Zajímá vás vybavení mé kuchyně?

Občas je potřeba víc než jen nůž. Na stránce najdete malé i větší pomocníky z mé kuchyně. Nejde o výběr nejlepších kuchyňských spotřebičů a nástrojů. Je to jen soupis těch, které při vaření často používám a možná by se mohly hodit i vám. Tak nakoukněte.

motivacni-karty-homepage

Mějte svůj pokrok stále na očích

Odhodlání je důležitým prvním krokem změny životního stylu, ale základem úspěchu je vydržet a pokračovat. Zkrátka to za pár dní nevzdat. V tom vám pomůžou osobní motivační karty, kam si zaznamenáte své pokroky a budete mít stále na očích, kolik jste toho už dokázali.

lucie-blogerka-roku4

Kdo vám tu vaří?

Jsem Lucie a vaření jídla mě provází od dětství, bavilo mě už jako malou holku. Mé počátky ale nebyly o vaření zdravého jídla. Naopak. Ke kvalitní stravě jsem se musela prokousat hodně špatným jídlem. Následné zdravotní potíže a nadváha mě donutily podívat se na potraviny z nového úhlu. Začala jsem se v oblasti stravování vzdělávat. Zjišťovat, jaký dopad na mé tělo mají jednotlivé suroviny, objevila jsem nový svět vaření. Váha začala po mnoha neúspěšných pokusech výrazně klesat, zdravotní potíže zmizely. Dnes vím, že strava bez lepku, Paleo nebo Primal je pro mě správnou cestou. Není podstatné jakou „nálepku“ stravování dáte. Není to dieta, ale důležitá pravidla a doporučení. Podstatné je, jak na mé tělo jídlo působí, jestli mi energii a zdraví dává, nebo bere.

Více informací o mé maličkosti

Vařím na Instagramu, Facebooku i Pinterestu

Tak se připojte a žádný recept vám neuteče

Instagram

Facebook

Pinterest

0