🔥 Mobilní aplikace PALEOSNADNO s 990+ recepty. Základní verze ZDARMA! 👉 Zjistit více
❤️

Možné problémy a jejich řešení

V aplikaci PaleoSnadno nelze objednat VIP verzi

Bohužel se jedná o občasnou chybu u systému iOs, kterou se nám nedaří zatím odstranit.
VIP verzi je ale možné se slevou pořídit přímo zde na webu PaleoSnadno, a to ve verzi Navždy nebo Na 1 rok (měsíční předplatné na stránkách k dispozici není).
Rádi byste ale nejdříve vyzkoušeli 7denní zkušební verzi zdarma? Napište mi na e-mail lucie@paleosnadno.cz a já vám ji ručně aktivuji.

V aplikaci PaleoSnadno nemáte přístupný VIP obsah

Pokud si platíte VIP verzi a nezobrazuje se vám prémiový obsah, vyzkoušejte prosím následující kroky.

1

Přihlaste se do aplikace PaleoSnadno, vpravo dole klikněte na Profil a pak na Získat prémiovou verzi nebo níže na Prémiová verze a funkce.

2

Na otevřené stránce sjeďte úplně dolů a klikněte na zelené tlačítko Obnovit předplatné.

3

Nyní zkuste otevřít libovolný prémiový obsah (označený ikonkou korunky).
Pokud budou i poté obtíže přetrvávat, napište mi prosím e-mail na lucie@paleosnadno.cz a připojte printscreeny s potvrzením objednávky od Obchod Play nebo App Store. Předem děkuji.

Aplikaci PaleoSnadno nelze spustit (Android)

Pokud se vám po spuštění mobilní aplikace objeví prázdná stránka nebo stránka s logem, zkontrolujte nejdřív prosím, zda jste přihlášeni k síti (ať už pomocí dat od operátora nebo přes WiFi) a zda je signál stabilní.
V případě, že je vaše datové připojení v pořádku, vyzkoušejte prosím následující kroky.
POZNÁMKA: Po opětovném spuštění bude nutné se do aplikace znovu přihlásit (neznamená to ale registrovat, použijte původní přihlašovací údaje).

1

Otevřete si v mobilu Nastavení (ikonka ozubeného kolečka vpravo na horní Android liště) a sjeďte dolů.

2

V nabídce najděte (téměř dole) položku Aplikace a klikněte na ni.

3

Otevře se vám soupis všech aplikací, které máte v mobilu. Nahoře je ikonka lupy pro vyhledávání.

4

Zadejte paleo a měla by se vám ve výběru objevit položka PaleoSnadno. Klikněte na ni.

5

V otevřené nabídce najděte položku Úložiště a klikněte na ni.

6

Dole zvolte Vymazat data. Tato volba odstraní z vašeho všechna data aplikace PaleoSnadno, která jsou uložená ve vašem telefonu.

7

Nyní aplikaci znovu spusťte a zadejte přihlašovací údaje.
Pokud budou i poté obtíže přetrvávat, napište mi prosím e-mail na lucie@paleosnadno.cz, detailně popište chování aplikace a ideálně připojte i printscreeny. Pomůže to s rychlejším řešením problému. Předem děkuji.
Nákupní košík0
Košík je prázdný!
Pokračovat v nákupu
0